Brännboll

Har varit och spelat brännboll idag ett gäng på 23 pers. Fast jag spelade inte. Jag agerade domare. Men det var roligt det med. Förutom att alla myggen hittade till mig och jag ser ut som en prickig korv. Varför gör man inte sånt här oftare egentligen?! Det är ju jätte roligt!

Att komma hem och lasta ur detta sen var ju inte helt fel!!;)


Sitter här med en väldigt märklig känsla. Det är nämligen så att för första gången sen jag blev gravid typ, känns då så?? Sitter jag hemma medans alla är ute och super och jag är inte fyllechaffis. Inte än så länge iaf. Man ska inte ropa hej innan man är över ån. Vad ska jag nu hitta på ikväll, när folket är gone... skönt att inte behöva sitta uppe sent då man ska upp och jobba imorgon. Hmmm.... *pillar naveln* Någon som vill hitta på nåt?!;) Om det finns folk på byn som inte ska på western farm...

Kommentarer
Postat av: Malin (kusinen)

Kom och hälsa på här stan nån gång vetja, om du har lite att göö :-) Har oxå hoppat av det vilda partylivet ;-)...Ha en bra fortsatt helg!

2009-06-13 @ 23:28:25
Postat av: Lotta

Haha, alla var på western farm! Men ibland kan det va riktigt skönt med en ensam hemma-kväll. Säg bara till så gör vi om brännbollen, jag är på!

2009-06-14 @ 17:05:50
URL: http://gretaturbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0