18 dagar kvar!

Nu är det bara 18 dagar kvar tills bäbis kikar fram. Om jag inte går över tiden. Jag har ju hela tiden sagt att jag tror att jag får före, men det blir nog tvärtom. Vad jag längtar! Jag upplever en "stötande" rörelse i bäckenbotten nån gång om dagen nu. Är det huvudet måntro? Jag har ju inte varit i detta stadiet förut så man vet ju som inte... Läste i en graviditetskalender att många har förvärkar nu. Men inte jag. Fast det är bara skönt, man skulle nog börja bli orolig av dem.
De första bilderna av det lilla livet ;)



(den sista är en förstoring av huvudet, och man ser även en knuten hand vid kinden... )

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh, vad jag längtar efter dig lilla söta bäbis! :)

2009-06-30 @ 20:01:42
URL: http://sofieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0