Så kom dagen...

Den där då man avundas andra för det dom kan ha, men inte jag. Nu har vi ett barn på väg och det är på alla sätt och vis mycket större och finare än en hund. Men jag skulle så mycket velat ha en hund. Det har jag alltid velat ha. Men jag vill ju så mycket hellre behålla Johan så jag får nöja mig med att besöka min syster. Dom kom nämligen hem imorse med deras valp, som dom till på köpet har snott mitt namn till! Jerry... jag sa nämligen att om jag mot all förmodan skulle skaffa ett handjur (kanske en sköldpadda eller nåt liknande) så ska detta heta Jerry, för det är det coolaste namnet som finns! Nu frågade hon ju... Och jag har ju inte ensamrätt på namn. Iaf för att komma tillbaka till hunden som jag skulle skriva om så var det ta mig fan den sötaste valpen som jag sett någonsin! Jaa, det lovar jag! Har aldrig skådat ett djur så fulländat sött (och pyttelitet)! Dom kom upp hit det första dom gjorde när dom kom hem och jag hade kunnat tjuva den av dom, så söt var den! Nu gäller det bara att få pli på den så den blir reko till sättet också. Näe, det strålade om dom alla tre. De såg så lyckliga ut!=) Och jag med. Nu har ju jag blitt moster!! Hehe! Så jag ska och hälsa på nu hade jag tänkt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0