Tack

Jag ville skriva och säga tack till alla er som lämnat kommentarer till inlägget "hej hej". Det känns skönt att man inte är ensam om att känna dessa känslor som jag gått omkring med, och man känner sig lite mer normal!=)
Och merca, vem e du?=) Jag är iaf i v.18 just nu. Jag brukade vara inne på gravid.se ofta, den sidan är superbra! Dock stämmer inte så mycket in på mig enligt vänta barn kalendern. Men det kanske är för att jag har haft en ganska lindrig start och sluppit illamående, yrsel, finnar, svårskött hår, svettningar, täta toabesök och allt sånt. Dock så är det ju jätteintressant att läsa om vad som händer med babyn! Jag fick "mamma praktika" i julklapp av Hanna och Christer,  (supertack) och den är min bästa vän. Där står det verkligen allt! Hett bok tips till alla blivande mammor, eller någon som vill ge en gravid vän en bra present.
Och till Marie så vet jag att han kommer att bli världens bästa pappa. Det är han redan!=) Roligt att du läser min blogg när du känner honom!=)

Denna vecka mår jag super bra. Tröttheten har äntligen börjat ge med sig och man kan leva lite mer normalt.
Längtar tills på torsdag då vi ska på ultraljud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0