Mammakläder

Idag har vi varit till stan och jag gjorde mina fynd på HM. Det blev tre par mammabyor. Ett par till jobbet så nu slipper jag stå i kassan med de som ser ut som pyjamasbyxor!=) Ett par jeans också så nu slipper jag ha snodden där med gylfen öppen och alltid gå och dra ner tröjan. Skönt! Och ett par vita linne byxor att mysa i. Fina att ha på sommaren också. Och dom var jätte sköna alla tre så jag är super nöjd! Köpte även lite bh:ar och trosor, sånt där som blivit för smått. Det är ju jobbigt att bli större när inget i garderoben längre passar. Men nu ska man väl klara sig ett tag framöver. Förhoppningsvis!=)

Nu kanske man skulle börja laga nå mat. Klockan springer iväg...

Kommentarer
Postat av: Martin

När får vi se en bild på din mage då? :)

/farbror martin! :)

2009-02-11 @ 21:22:29
URL: http://www.norenochnorge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0