Tidig kväll

Ikväll blir det sängen i tid, för lillan har redan somnat. Bara hoppas att det blir hela natten nu då. Det blev inte så många timmar för mig inatt då hon vaknade tidigt imorse trots allt... Trodde hon skulle sova halva dagen. Idag har jag och Johan gjort broccolipuré till lillan som hon ska få börja med imorgon. Potatisen har hon fått prova äta i en vecka och den älskar hon! Hoppas hon ska tåla broccolin och att den också blir en succé!

Ikväll har vi varit hos Lotta och spelat kort. Det gick inge bra för team Zara/Isabelle. Hon åt mest på korten och ville inte alls skvallra om hur jag skulle lägga upp min taktik. Nåja. Man kan inte vinna jämt.

Har inget roligare än detta att komma med tyvärr. Nu blir det sängen, natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0