Fullt upp!

Idag har jag haft fullt upp hela dagen/kvällen. Det började med att jag och Emilie gick på morgonpromenad med Jerry. Sen har besökarna bara avbytt varandra. Först var famor (Isabell´s skriver jag här för din skull Sofie, haha) här och snusade på lillan. Sen kom Ann-Sofie, och det är ju helt sjukt vad mycket som hänt sen man faktiskt pratades vid sist! Tiden bara flög och hon hade egentligen inte tid att stanna, fast hon blev kvar längre än tänkt. Känner mig väldigt knasig efteråt. Hoppas dom som väntade på dig inte blev alltför irriterrade, och ursäkta att jag inte bjöd på nåt, ens ett vattenglas?! Snacka om snålt? Vet inte vad jag tänkte på?? Det är ju tydligt att jag inte tänkte alls!=) Sen kom Sofie och Salle.
Har även passat på att göra lite hushålls sysslor och har tvättat tre maskiner med tvätt, plockat och dammtorkat. Så inte har man legat och pillat naveln idag inte...

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Men guud.. det var ju mitt fel att ja var sen, men tiden flög ju bara förbi. Svårt att uppdatera så mycket under så kort tid. Tycker vi ska göra om det snart, verkligen!!

Kramis

2009-08-29 @ 18:33:47
URL: http://thelifeoffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0