Stan idag.

Har än en gång fått komma till insikt att mina kläder är alldeles för små när jag inte ens längre får på mig mina mamma jeans som jag inhandlade för någon månad sen!! Snabbt går det kan jag tala om... Jag måste köpa byxor som inte trycker sönder bäbis. Tänkte satsa på nå mjukisbrallor istället för mamma byxor. Dom blir ju för små ändå...
Så det blir stan i dag och jag kan ju säga att det känns jobbigt redan nu! Jag haaaaaaaatar stan! Det är så jobbigt att gå i alla affärer i flera timmar och förstöra en hel dag för att känna sig helt värdelös när man sen kommer hem med ett par sockar. Det är så det brukar gå för mig. Och stå i kö för att prova ett plagg och trängas med en massa människor och bli hungrig och svettig och allmänt less. Näeee. Shopping är inte min starka sida, men idag måste jag lyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0