Vi ska ha bäbis!=)

Å du stora lycka, jag är på tjocken! Nu kan jag inte längre sitta inne med det här. Jag är så fruktansvärt glad att det går inte med ord att beskriva! Var till barnmorskan igår. Hon sa att jag är i v9. Men vi får se när det blir dags för ultraljud. På två veckor ska vi dit igen, och då ska vi få höra på hjärtslag från lillen om det går att höra. Ååå, så spännande!!=)
När jag kom tillbaka från jobbet så frågade en där "jaha har du varit hos linda nu???" (en barnmorska) så där på skämt... och då blev jag ju lite ställd. Så jag sa... "neeeee.... men hos margareta". Och då sa typ alla på jobbet att dom anat det redan. Och att det som har "synts" på mig utan att dom kan förklara hur. Det har bara "synts". Men jag känner mig ju så fruktansvärt glad och lycklig så det kanske är det. Margareta sa att det lyser i mina ögon, och det var lite roligt att höra faktiskt. Så nu vet ni vad som väntar oss. Ett litet mirakel!=)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vi är alla så glada Zara!

2008-12-03 @ 21:58:44
URL: http://lottabakar.blogg.se/
Postat av: Fie

Men oooh.. vad kul!!



Fan vad lustigt. Skickade ju ett sms till dig idag lite sådär på skämt om det, åsså ÄR det så..



Jag måste vara synsk ;)

2008-12-03 @ 23:47:46
URL: http://thelifeoffie.blogg.se/
Postat av: Malin (kusinen)

Men vad roligt! Grattis till erat lilla mirakel :-)

Kram Malin.

2008-12-04 @ 11:07:16
Postat av: Farbror Martin

Går det inte skynda på hela processen så det går fortare? :D JÄTTEGLAD!

2008-12-04 @ 12:35:02
Postat av: Marie

Grattis på er!! Jag visste det minsann innan ni visste det själva, jag minns att du skrev något i bloggen för ett tag sedan om att du var trött, hängig och på lite dåligt humör och jag tänkte : "AHAAA! Nu är hon gravid!" För exakt så var jag i början också. Återigen, stort grattis, du har gjort Johan till världens lyckligaste:)

Mvh//Marie Nilsson

2008-12-04 @ 13:35:01
URL: http://lappurlivet.blogg.se/
Postat av: Angelica och familjen

Grattis så mycket i MASSOR!!:) så roligt!:) Då får Lille vännen, en Lekkompis:) kram på dig!/Angelica

2008-12-20 @ 23:40:45
Postat av: Hanna&Crille

grattis! hade ingen aning om att ni väntar smått! :D

2009-02-19 @ 16:02:10
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0