Åh, ni är så UNDERBARA!!

En trött kvinna sitter framör data skärmen efter en hel dag med dukande och fixande inför morgondagen, då jag blir en gift kvinna. Jag är så glad för all hjälp jag har fått!! Turid, för att du är så underbar och hela vägen hjälpt oss med ALLT. Det går inte att tacka dig nog! Sofie, som du skrev slavat för oss hela veckan. Din hjälp är obeskrivligt guld värd, tusen gånger om!! Denna människa har helhjärtat funnits hos oss 24 timmar om dygnet. Förlåt Nisse att vi snott henne från dig...=) Nisse för hjälpen i Njalle. Och pappa och Carina för blommorna och sängarna! Jonas för hjälpen i Njalle och ditt stöd, du är så snäll som hela tiden säger att jag är fin!=) Martin som fått mig att gråta floder, ni förstår när ni gått från festen vad jag pratar om!=) Lotta som hjälpt till denna kväll, och andra med, och till och med tagit sig an vårat diskberg som vi inte hunnit själva...=) Eva och Ken som är så underbara och ställer upp! Och Stig som fixat våran svit och hämtar tårtan. Hanna som varit hos oss hela dagen och är värdinna och spenderat en hel tid med detta, som fixade mina naglar och sminkar mig jätte fint! Monica som tagit sig an uppgiften "extra värd" självmant och hjälpt till med häftet! Krister som blåsit ballonger och lagt stenar på borden. Kristin på klippet som är så mysig person och färgningen på löshåret blev perfekt! Jompa, för maten och handling. Om jag har glömt någon så är ni också helt fantastiska!! Är ganska trött nu så det finns en risk att jag gjort det...
Så från det att jag vaknade tills nu så har vi ställt allt i ordning och jag tror inte att det är något som vi har glömt!=)
Ska försöka knata i säng och få min skönhetssömn, vi får väl se hur bra det kommer att gå ;)
Jag är nervös, och inte lite!! Det pirrar så fruktansvärt i magen. Men det är en bra känsla och jag längtar tills imorgon!=)

Här nere måste jag bara få tillägga: Det finns personer som inte är bjudna som vi velat ha med ändå. Det är jätte många! Både jag och Johan har mycket vänner och släkt, så vi har helt enkelt varit tvugna att begränsa oss... Vi har tänkt så här. Att vi bjuder dom vi umgås med och träffar. Så snälla, ta inte illa upp! För jag blev så fruktansvärt ledsen av att höra att det kan vara så. Men vi har inte menat något illa. Utan dom vi med jämna mellanrum har kontakt med och träffar och umgås med bestämde vi oss för att bjuda. Det blev ändå över 100 st så ha förståelse, för som sagt var. Ni har inte gjort något fel, och vi tar inte avstånd från någon heller, och menar absolut absolut inget illa. Så ni vet. Hoppas ni förstår.

Kommentarer
Postat av: Malin (kusinen:-)

Ni var såååååå fina! Inte ett öga torrt :-) Hoppas att ni har haft en underbar dag och att ni får en kul kväll i Njalle :-)

Måste ju lägga upp några bilder på er på min blogg, för ni såg ju ut som värsta filmstjärne-paret jue :-)



Vi får väl ses nån gång här framöver, måste ju ta mig till Njallejaur en sväng åtminsone innan vintern kommer.



Hare gott, fru Norèn! :-)

2008-08-08 @ 18:48:24
Postat av: Malin (kusinen igen...:-)

Hej!

Hörde av mamma och Ankie att ni håller på att/kommer att börja rusta upp i Njallejaur. Guuuu vad kul! Tänkte bra tipsa om en blogg där det finns MASSOR av inspiration att hitta :-) Skulle säkert funka finfint i Njalle :-)om du skulle vara intresserad :-)



Hoppas allt är bra! Och vi SKA komma till Njalle så småningom... Kändes bara så bängligt med småbarn och utan egen "kuppe" i helgen.



Bloggtipset i alla fall: www.lantlif.blogspot.se



(ibland går det inte att komma in direkt men adressen går att komma in på via Google)



Kram!

2008-08-16 @ 20:26:07
Postat av: Malin (kusinen, för tredje gången..börjar bli pinsamt...men ändå :-)

Googla: Lantlif, så kommer du till rätt sida. (så fick jag det sagt, haha..

2008-08-16 @ 22:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0