Typiskt...

Är det.... Att varenda gång man har nåt vettigt att skriva om så funkar inte denna sida. *klagosång*
Ofta tjorv, eller så försvinner allt man har skrivit åsså orkar man bara inte skriva om det.

Ikväll har jag varit hos Lotta. Jag blev bjuden på middag av henne och Turid. Det blev nån slags makaronilåda, som var väldans smarrig, och jag fick en matlåda med mig hem =) Efterrätt bjöds det också på, chokladbollstårta ? Det var samma smet fast med smält choklad över och strössel. Inte fel...
Jag kom nyss hem och surrat länge det har vi. Till slut kom vi in på det hemska samtalsämnet spindlar och då var vi tvugna att kolla vilken den största i hela världen är... Så här äcklig är den! 10 cm och kan ha ett benspann på 28 (!!!) cm... väger 60g. Ussh, det kryper över allt på hela kroppen!!!


image2

Vi surrade om ljusparty. Om någon är sugen att komma så meddela erat intresse för jag funderar starkt på att ha ett! Fick två ljus av Lotta med mig hem, och dom luktar så smarrigt att man vill äta upp dom. Hon ville ha ett kanske i september då det blir lite mörkare igen... Jag tror att folk kanske köper mer ljus då. Men just nu får tydligen värdinnan välja till ett värde av 35% av summan gästerna handlar för ur sortimentet, och i vanliga fall är det bara 10%.... så sugen är man ju!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag hittade dig!! =) Nu kan jag kommentera tillbaka *ler*

2008-04-02 @ 10:53:29
Postat av: Sofie

Usch usch, äckliga du :P Kan inte läsa din blogg längre om du ska ha såna äckliga bilder :)

2008-04-02 @ 20:23:50
URL: http://sofieri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0