Solsken!

Gaaaaahh, vilket strålande väder det är ute! Bra humör blir man på... trallalallala.... =)
Nu har jag bestämt min semester. Det blir ingen i år... har till på Fredag att ändra mig. Ska jag ändra mig? Jag har tagit ledigt två helger dock, och det är ju alltid nåt... då jobbar man så här: mån tis ons, ledig till tis, nästan en hel vecka! Så det blir ju som ändå att man är ledig två veckor, fast de går bara 6 semesterdagar. Å veckan efter bara tis, ons, tors. Känns ju ändå rätt så soft... Johan är ju ändå i Kiruna hela sommaren... Seeen tänkte man ju som så att det är nog bäst att ha semesterdagar kvar tills vi ska åka på våran bröllopsresa! Fyra veckor Miami, here we come... när vi fått ihop pengar =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Miami lät NICE! Vi ska till Rovaniemi i sommar..Hahaha!
Hoppas att allt är bra! Har satt lösen på min blogg nu...om du vill ha det så kan jag ju alltid maila :-).
Kram!

2008-04-02 @ 17:43:04
Postat av: Maria

Ååh Miami! =) Inte dumt!

2008-04-02 @ 18:59:22
Postat av: Zara

Hej Malin, och hoppas du läser det här nu på min sida... ;P För jag vet ju inte riktigt vart jag ska skriva ? Men du får gärna maila det till mig så jag kan fortsätta läsa din blogg =)) kram!

2008-04-02 @ 22:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0