Jag tycker inte om Söndagar...

Söndagar är dagen då Johan åker tillbaka till Kiruna efter en alldeles för kort visit på hemmaplan. Så kommer det att vara i 5 månader till. Och därför tycker jag inte om Söndagar... Dom är fyllda med en tråkig känsla av ensamhet kort och enkelt sagt.
Men helgen har varit helt underbar! Den började redan i torsdags då jag jobbade mitt sista pass för veckan. Jag kom hem. Gjorde pannkaka och kycklinggryta i stora lass, så Johan får sig lite matlådor. Tänkte jag skulle göra allt sånt innan han skulle komma hem, så vi skulle få mera tid tillsammans. Precis då jag var klar och hade stoppat maten i frysen så ringer det på dörren och där står.... han! Jag fattade ingenting! och stod med hakan i golvet med repliken "men VAD gör du hemma NU"... Suprice! Och vilken en!!=) Så vi fick tors, fre OCH lördagen tillsammans. De här dagarna har bestått av allt som hör kärleken till. Mysiga kvällar med god mat, lite vin, en härlig film och massa mys! Jag ville inte släppa iväg honom då det var dags imorse! Så underbart har det varit!

Kommentarer
Postat av: Lexie

gillar inte heller söndagar...

2008-04-13 @ 19:33:36
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Sofie

men de gills ju inte! han lena sig ju bara :P

2008-04-17 @ 19:59:28
URL: http://sofieri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0