Fatta!

Igår kom Johan hem! Så mysigt och underbart!=)
Så började han packa upp sina tomma matlådor, och så sa han "men det var en konstig låda"... Och det var en tfn kartong! Han har köpt en k850i till mig som jag har velat ha svin länge!! Och fatta!! Nu behöver jag inte längre skrika för att folk ska höra vad jag säger! Gud så skönt!!=) Det har verkligen varit skit jobbigt... Som när jag ringde till uddens bara, det var lite pinsamt... alla andra är ju vana!
 -hej, jag heter Zara... det är så att jag ska gifta mig till hösten och skulle vela höra vad ni har för priser på tårtor....
- Ursäkta du hörs lite dåligt....
- Jooo, jag heter Zara... det är så att jag ska gifta mig till hösten och skulle vela höra vad ni har för priser på tårtor....
- vaaaaa?
- JAG HETER ZARA, JAG SKA GIFTA MIG OCH UNDRAR VAD NI HAR FÖR PRISER PÅ TÅRTOR OCH UNDRAR OM MAN KAN KOMMA FÖRBI OCH KOLLA.....!!!
Ååååh, vad less ja har varit, lamt sagt!!
Och vilken underbar kamera den har! Det blir jätte bra bilder, och jag kan ta kort vart jag än är! Jag som alltid, och då menar jag verkligen ALLTID, glömmer att ta kameran med mig kommer att kunna ta bilder vart jag än är... wihiiieee vad kul! Den är verkligen skit fin och jag är så glad!! Tack älskling!=)

Kommentarer
Postat av: Sofie

coooolt :) men va fusk! :>

2008-04-26 @ 11:33:41
URL: http://sofieri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0