Bowling

Igår var vi med jobbet och bowlade. Jag är så sjukt dålig på bowling att det är pinsamt! Fatta så många gånger jag kastade klotet i rännan! Sex serier hann vårat team med (som bestod av mig, Kerstin och Laila) och jag tror jag gjorde kanske fem spärrar och två strikes... Av alltså mer än 100 chanser (räknar jag rätt?! Jag är så trött så jag orkar inte ens tänka), fatta vad dåligt! Men man kan se det med glimten i ögat. Bowling är helt enkelt inte min starka sida. Men det var faktiskt roligt, och jag går då gärna dit igen. Tror jag ska försöka få med mig någon nån kväll framöver! Det kanske får bli mitt nya mål.... Jag ska bli bra på att bowla. Eller jag börjar med bättre... Men det är nog inte så svårt i och för sig. Det är jag nog redan nästa gång!

Nu har jag bytt ut mitt soffsittande till bra tv serier (där det ofta slinker ner nåt gott) mot min tramp maskin istället! Vad tror ni om den då!:)
Jag och Sofie har för övrigt slagit vad om att inte äta söt saker och snacks på en hel månad. Den som bryter måste köpa den andra en triss lott. Inte så dyrt, vi vet. Men det är nåt iaf=) Fatta vad surt det skulle kännas om hon fick 10.000 för att jag åt en godis påse! Eller näe förresten.... det skulle kännas jävligt bra!! Hmmm... det här var ju inte bra!:)
Nåja, det har funkat väldigt bra en hel vecka nu! Och jag är faktiskt förvånad över hur lätt det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0