Fettisdag

Idag är det fettisdag och det är en bra dag tycker ju jag;-) Jag älskar ju semlor så jag och bäbis har fått i oss vår beskärda del av det!
Annars så har jag promenerat och hoppat runt på en boll idag (ska visst ha effekt), som vi har fått låna av en vän, för att få igång denna förlossning. Jag börjar ju vara ganska så less.... men jag tror egentligen inte att man kan påverka, tror att alla bäbisar kommer när dom själv behagar. Vad tror ni? Kanske någon som testat nåt som funkat?:-)
Skulle jag tro på nåt, så skulle det i så fall vara färdknäppen, för båda våra flickor har kommit efter en sådan;-)
Det jobbiga är att jag har haft ordentliga förvärkar två mornar i rad och faktiskt på riktigt trott att det ska starta. Men precis när man ska till att väcka Johan så har det stannat av... som för att retas.... Men vi får väl se. Imorgon är i alla fall dagen som Johan har gissat på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0