Kallt kallt kallt

Idag var det inte mycket trafik på skidspåret kan jag säga. Jag var ensam som krigade i -24... Men jag tänkte att jag skulle prova mina kläder och värmeväxlaren i sån här kyla och både underställen och värmeväxlaren levererade, dock inte mina sockar... Jag trodde att jag skulle tappa mina tår, så kalla blev dom!!
Så det blev bara ett varv (6km) istället för två som jag hade tänkt från början. 
Jag såg ingenting heller kan jag säga, för istapparna som hängde från ögonfransarna skymde all sikt. Hade velat ta en bild på det faktiskt, men min tfn hade visst strejkat mot kylan:( vilket jag störde mig enormt på då varje km på runkeeper just nu betyder väldigt mycket för mig när det är där jag sparar allt... Nåja, inget att göra åt. Jag skyller på fabrikatet på telefonen!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det är ju tur du vet att spåret är 6,3km, då kan man ha stenkoll ändå. Man kan logga aktiviteter i efterhand på runkeeper, man lägger in sträcka och tid så finns det där! Supernice! Och grymt att du tog dig ut trots kylan!!

Svar: Tack för tipset, det är tur att jag har dig😉
Zara - Mamma till Isabelle och Ronja

2014-12-29 @ 12:45:51
URL: http://gretaturbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0