Snart ett helt år sen...

Nu är det snart ett helt år sen jag har varit in här och uppdaterat. 
Anledningarna till det är många. Jag känner att intresset har svalnat litegrann. Det är inte lika kul som förut. 
Och tiden vill jag gärna lägga på annat än bloggande, det har varit ganska skönt att vara härifrån. Men den största anledningen är att jag känner att jag inte riktigt kan uttrycka mig som jag vill, eller skriva om vad som helst... 
Man har så många "ögon på sig"... :P 
 
Det största sen senast är att vi väntar tillökning:)
Äntligen får jag må bra, och kan bara njuta av den tiden som är just nu. Det sparkas för fullt och magen är precis så där rund om go som man vill ha den. Det är supermysigt och jag försöker ta till vara på tiden, för den kommer nog inte tillbaka... 
här är en bild från några veckor sen (jag är ju fruktansvärt dålig på att ta kort)... 
Jaa... så får vi helt enkelt se när jag loggar in igen;) 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kul med lite rörelse här! ;)

Svar: Eller hur ;)
Zara - Mamma till Isabelle och Ronja

2013-12-13 @ 13:45:05
URL: http://gretaturbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0