Utmaning

För två veckor sedan gav jag och Johan varandra en utmaning.
Han skulle bara få använda sin telefon som en stenålderstelefon (alltså ringa och svara på samtal och sms) i en vecka. Och jag ska bouldra, eller klättra, med honom två kvällar i veckan i en månad.
Han har redan klarat sin del (det var en väldigt skön vecka om ni nu frågar mig... för helt plötsligt hade jag en middagskompis igen, och toalettbesöken var inte alls lika långa...).
Själv är jag inne på andra veckan och ikväll har jag gjort bort mitt första boulderpass för veckan. Det blev inte så långt, jag orkar faktiskt inte länge så här i början. Det är svintråkigt, för jag tar mig typ ingenstanns! Jag har ingen styrka... Det är sååå mycket roligare att klättra ute på bergsväggen!!
Men blåsor på vartenda finger hann jag få på det korta stunden.
Jag försöker iaf!
Och starkare ska jag bli!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0