Plötsligt händer det!!

Men inte för mig... Idag var det dags att skrapa lotter. Jag gissade ju rätt datum när Fanny kom till världen, och vann trisslottspotten. Allt som allt har här skrapts 32 lotter. Och vinstsumman blev...... ynka 450kr. Dåligt!!

Tonåringen har vurpat med cykeln och hela läppen är uppsvullen och sönderskrapad, näsan är alldeles blå. Han ser helt enkelt sargad ut.
Tack och lov var jag inte hemma när det hände, jag hade flippat ur totalt. Bara nu sitter jag och tänker på vad som hade kunnat hända. Tydligen så bromsade han för en bil.
På examen och allt. Inte kul början på sommarlovet. Han som hade önskat grillat till middan kunde ju knappt tugga.
Kanske blir flytande kost imorgon.

Har dessutom suttit och sett Sverige-England matchen, och den fick mig inte på bättre humör. Nu ska Fredrik Reinfeldt uttala sig om förlusten. Kan någon förklara för mig varför han ska göra det?!Varför ska det analyseras så jävla mycket? Varenda liten grej ska vridas in och ut på. Vi förlorade. That´s it. Dom var apdåliga sista 20, mer behöver inte sägas! - tycker jag.
MEN. Jag jobbade min sista dag idag, och nu har jag 9 underbara semesterveckor framför mig, och den känslan kan ingen ta ifrån mig. Den är underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0