Socker, socker, socker...

Det måste vara nåt fel på mig. Någon som har samma problem som jag?
Här är mitt probem... Jag är en kvälls-vrål-ätare-så-det-rent-är-äckligt. Punkt. Usssch!
Dagarna går hur bra som helst, och jag kan till och med tycka att jag är nyttig, alltså rent super duper nyttig.
Så där nyttig att om jag höll mig till det skulle jag nog ha min drömkropp typ imorgon.
Men sen kommer den där kvällen. Och suget sätter in. Och jag kan inte säga nej. Det lixom äter upp mig och hela huvudet ekar, "kakoooooooor, ooooooost med macka (inte macka med ost), glasssssss NUUUU", och jag bara kan ju inte låta magen sova kurrandes.

Tror jag ska köra en sån där sockerdetox igen. För ett år sen gjorde jag och Johan en på 10 dagar och jag tycker mig minnas att jag mådde ganska bra utav det...

Kommentarer
Postat av: Madde

Du äter förmodligen för dåligt på dagen, därav suget på kvällen. Kroppen är smart, den säger ifrån! ;)

2012-02-17 @ 21:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0