Iron(wo)man!

Jag skulle verkligen vela göra en Ironman, med siktet inställt om några år.
Johan skrattar åt mig. Han tror visst inte att jag kommer klara det...
För er som inte vet vad en ironman är så är det en triathlontävling som täcker 3,86 km simning (2,4 miles), 180 km cykling och 42 195 m (ett maraton) löpning.
Det finns en i Sverige, Kalmar triathlon, som räknas till en av de lättaste eftersom den är så platt.
Då är starttiden 7 och senast målgång 22 om jag har rätt. Men för att ha gjort en "riktig" ska man klara det på 11 timmar. Det tror jag kanske är omöjligt men det det skulle ju vara fränt att ha provat och se om man klarar det på 15!:)

Så jag sitter här vid datan och drömmer om en tävlingscykel;)

Någon som vill ge mig denna? Den kostar baaaaara 20000.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0