Ingen bra människa idag

Det osar dålig människa om mig idag. Jag känner mig genomrutten och har en sjukt dålig dag.
Ungarna fattar ingenting, och jag tycker dom borde lyssna när dom hör att jag blir arg. Men då tar man i en oktav högre och taket lyfter. Jag vet att det inte har någon effekt, men jag kan lixom inte behärska mig. För fem öre.
Jag var tvungen att gå ut på altan och ta några djupa andetag och lugna ner mig. Där kommer tanken, va fan håller jag på med?!
Jag vill som bara slita håret från huvudet eller rulla mig i nån lerhög av frustration.
En liten sak som att sotaren kommer just idag när jag är ensam med barnen och varken stege är på plats eller sotkärl finns hemma fick allt att rinna över bägaren.
Hur fan kan man vara irrirad på precis allt?:(
Ge mig styrka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0