Lustigt läkarbesök

Idag var vi med Bella till läkaren igen. Stackaren får aldrig vara frisk, och nu har hon åkt på dubbelsidig öroninflamation. Inte roligt det minsta:(

Däremot var vi med om något roligt på plats.

Läkaren: har Bella varit i nån stor folksamling?
Vi: nej det har hon inte
Läkaren: ja men är det inte nån stor församling ni tillhör
Vi: ööö.. Näää.. :s
Läkaren: ja för ni är väl muslimer...
Vi: ööö va? Nää det är vi inte?
Läkaren: oj jaha nä jag tänkte när du har sån mössa?

 

Hahahaaa. Jag skrattar så jag dör!!


Kommentarer
Postat av: Ida - Mamma till Vilda ღ

Jamen det går hur fort som helst alltså! För mig känns det som att det var igår jag fick veta att jag var gravid. Känns som att jag fuskar då jag redan berättat för alla :p som att det är alldeles för tidigt.. Men det är ju roligt att det går så fort :D samtidigt som man borde försöka passa på att slappna av nu medans man bara har en att se efter. Kan tänka mig att det är lite slitigt då man har två små ;p

2011-02-22 @ 21:59:41
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: Ida - Mamma till Vilda ღ

Jo kan tänka mig att det är just där i början. Helst då man ska sitta och amma, inte har någon karl hemma, och har en annan liten en som hittar på rackartyg för att få uppmärksamhet. Blir inte direkt någon lugn och fridfull stund där man bara sitter i lugn och ro..

Oroar mig lite också för att jag ska få en liten en som är uppe om nätterna, också har man då vilda uppe hela dagarna. Då blir man fort en zombie! och jag blir arg då jag inte får sova. skulle bli en kass mamma..

2011-02-22 @ 22:34:45
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: Sandra Lagerskog

Haha, ja det var minsann ett lustigt läkarbesök mitt i allt elände... Hoppas nu att bägge tjejerna kryar på sig och vara friska i fortsättningen. Det var minsann en eländig förkylning detta. :( Bricanylen har hjälpt bra för Freja. Hon har inte knappt hostat någonting alls om nätterna sen hon fick den. Krya på er!!

2011-02-23 @ 21:16:25
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Haha, såg att Johan hade skrivit de på Facebook. De var lite roligt :) Trist att Bella inte får vara fri jobbiga sjukdommar. Hoppas hon kryar på sig lilltjejen!

2011-02-25 @ 23:06:24
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, vad roligt de lät :) Lycka till imorgon på tävlingen!

2011-02-26 @ 00:26:36
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0