Jag vill köpa en ny mamma...

Bella tittade på mig från vagnen idag och så sa hon
"jag vill köpa en ny mamma"...
Men nu blev mamma ledsen sa jag, och då bara skrattade hon.

Vi har börjat skola in Ronja på dagis i måndags. Jag börjar ju jobba efter nyår på riktigt.
Idag var första gången som hon har börjat gråta hysteriskt när jag lämnade rummet och det var faktiskt riktigt jobbigt. Hon har ju alltid vara en mammagris, men det har ändå gått väldigt bra att lämna henne dom gånger vi har behövt barnvakt. Hon har som inte brytt sig. Hoppas det går bättre imorgon. Dom andra dagarna har hon ju som inte märkt att jag gått ifrån men idag tränade vi på att säga hejdå och då kom det:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0