Rik

Man känner sig alltid så rik när skatteåterbäringen kommer!:) Det var riktigt trevligt att logga in på sidan och se några extra tusenlappar där! Dom lär behövas när vi ska till Ikea för att inhandla till huset. Kommer ju måste köpa nå möbler att ha ute också. Tiden går så sakta. Kan det inte bara bli tisdag?! NU?

Nu ska jag lägga mig med min värkande rygg (fattar inte vad jag har gjort?! Ont som f*n har jag då!) och läsa tills Johan kommer hem och vi kan se färdigt Boy A. Har sett halva, och den verkar då bra!:)

Brittiskt drama från 2007. När Jack var 10 år mördade han ett annat barn. 24 år gammal släpps han ut ur fängelset. Nu måste han försöka anpassa sig till ett liv i frihet. Men de händelser i det förflutna som ödelagt både hans eget och så många andra människors liv vägrar att släppa greppet om honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0