Gnällfia

Idag har inte Bella haft sin bästa dag kan jag säga. Det har varit massor med gnäll, protester och sura miner... Till slut frågade jag henne om hon inte ville bada, fast hon badade igår. Ibland får man ta till sina knep. Detta är vårat. Hon älskar att bada, kan sitta hur länge som helst och plaska i vattnet. Hon ser alltid ut som ett russin när hon är klar;) Åsså får mamma vila öronen litegrann...

Ronja har i princip sovit hela dagen. Hon lär säkert vara pratglad inatt:) men hon är ju en grym unge alltså! Så jäkla snäll! Hon sover hela nätter sen i princip början. Vi har verkligen haft tur med det där:) Visst händer det att våra barn vaknar om nätterna. Nu har Bella en period när hon vaknar och ska ha välling varje natt, men hon äter den bara och somnar sen om. Men när man hör om föräldrar som inte fått sova en natt på flera månader så inser man att man är rätt lyckligt lottad:)

PS: jag vann över Johan i jägarvila ikväll. Det ni:) Gode stolt! Vill ni testa slå mitt rekord?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men då måste vi ju veta hur länge ni stod?!

2010-12-16 @ 06:44:49
URL: http://gretaturbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0