Vuxen-barn

Idag har jag och Johan varit på vuxen-barn med Isabelle. Ännu är hon ju lite för liten för att få ut något av det men det är ju trevligt att träffa andra mammor, nåt annat kan jag ju inte påstå. Jag längtar dock (eller ser fram emot är kanske rätt ord?) tills Isabelle blir lite större så man kan leka med henne, på "riktigt"... Men hon fick åka lite rutschkana med pappa iaf. Sen lekte Johan med barbie. Okej, han hjälpte en tjej att laga Ken som hade tappat överdelen.

Sen har jag och Lotta varit på Pump på korpen. Det var skitroligt! Ett träningspass som passade mig helt perfekt!
Efter träningspasset blev det filmkväll hos Sofie och Nisse. Michelle och Jompa var också med. Vi såg "bangkok dangerous". Den var riktigt bra och det måste ju erkännas att det blev en eller möjligtvis två (???) karameller till den. Kunde inte hålla fingrarna i styr! Men jag skyller på Johan som absolut skulle iväg och handla godis!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag åt typ 4 muffins igår.... ='(

2009-10-07 @ 09:43:17
URL: http://gretaturbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Har du någon dag då du unnar dig onyttigheter eller är det strikt matschema som gäller? :)

2009-10-08 @ 12:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0