Sen middag och filmkväll

Sitter hos Sofie och Nisse och väntar på att få se den andra filmen om Johan Falk. Vi såg den första tidigare idag, och den var grymt bra! Så hoppas den här är lika bra! Om nu alla segfisar bara kunde masa sig till Soffan så det blev dax nån gång... Det är visst Martin och Sofia vi väntar på.

Middag 21.30 blev det idag... Bra tid?! Vart så mycket annat som kom emellan så vi snörde ihop varma mackor här. Mums!

Madde: Jag kör inte så väldigt strikt på matdelen, utan jag unnar mig mat som jag tycker om och inte är så nyttig då och då. Jag tycker det är svårare att hålla sig till "hälsosam" mat än att undvika godis. Det försöker jag nu, och det går ganska bra. Jag satsar på att röra mig mycket och istället unna mig mat som helt enkelt smakar bra. Nu har jag ju fått några nya recept ur en må bra tidning, så jag försöker med det. Men visst unnar jag mig, annars blir livet så tråkigt!=)

Mli: Jag ska lägga ut bilder på hur vi bor... ha tålamod bara!=)

Nu är dom visst redo för filmen så bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0