Ändrade planer...

Idag var planen att jag och Isabelle skulle åka till Boden och hälsa på Angelica som jag inte träffat på hundra år typ. Men när jag vaknade och tittade ut genom fönstret och möttes av en enda stor snöstorm kändes det inte längre så kul... Nu börjar de gå över till snöblandat regn men med 1 plusgrad känns det inte så kul ifall det skulle hinna frysa på till hemfärden. Jag är ju ganska osäker på mig själv när det gäller bilförning, så jag beslutade att det är nog bäst att jag och lillan stannar hemma och inte riskerar våra liv.
Så nu vet man inte riktigt vad man skulle hitta på idag. Jag och Johan ska i alla fall gå ut och äta lunch. Mysigt!=)
Sen blir det nog att fara på cirkelträningen som är ikväll.
Är det någon annan som har lite att göra får ni gärna komma och hälsa på oss!!=)

Kommentarer
Postat av: malin

tack sötnäsa :) jo jag ska ta å komma förbi nån dag, är lite mycke nu, ska få börja flytta nämligen :) hur går det med dig å lillan då? är hon en snäll tjej, jompa säger att hon är en snäll bebis :D kramar

2009-10-07 @ 11:58:55
URL: http://marilynjacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0