Drömmar

Ikväll har jag varit duktig och bakat drömmar. Dom blev till och med goda, har tjuvsmakat hela två stycken. Sen sa mitt samvete ifrån... Mums!



Annars har jag inte gjort så mycket idag. Jobbat. Städat litegrann... Sofie och Nisse har varit här en sväng. Bjöd på mina mindre lyckade bullar, men dom sa ingenting. Dom åt till och med två så dom kan ju inte ha varit så dåliga!=)
Johan jobbar så jag har haft lite egentid. Rätt skönt det också ibland! Fick en matlåda av Turid så jag behövde inte göra någon middag heller, värsta lyxen! Och utöver det hade hon tvättat kläder och skickat en hembakad limpa också. Ibland blir man bortskämd!;)
Och imorgon är jag ledig, fan vad skönt! Tre hela dagar, vad jag ska njuta! Hoppas det blir fint väder bara då vi ska till storforsen imorgon kväll och grilla.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag glömde ju säga att bullarna var ju visst goda! Nog hade du lyckats :)

2009-05-22 @ 07:25:25
URL: http://sofieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0