Sol och mys

Imorse kände jag att jag ville göra nåt av denna soliga dag, och inte bara sitta inne och tråka. Sofie kom förbi och då jag föreslog att hon och Nisse kunde följa mig och Johan till pappa eller gå till selholmen för att få lite färg på kropparna var hon inte sen att hänga på. Så vi hämtade upp Nisse och Jerry och for till pappa och Carina i småbruken. Vi har solat, spelat badminton, rott båt, promenerat i sand, grillat parisare och dagen har varit alldeles underbar! Då solen bestämde sig för att försvinna där vid 18-tiden och regnet började småskvittra bestämde vi oss för att åka hemåt. Då vi kom hem fick vi besök av Hanna och Christer som kom för att gratta Isabelle. Dom for nyss, så det har varit full rulle hela dagen. Nu ska man lägga sig så man är pigg och fräsch imorgon. Då ska vi väga på BVC. Det ska bli spännande att se om hon gått upp nåt i vikt.

 
Jerry hittade en sopkvast som han attackerade. Och Sofie var inte sen att haka på i "döda-sopkvast-leken"!
 

Min skönhet i vagnen. Hon sov mest hela tiden...

Vi "ungdomar" på sjön...

Kommentarer
Postat av: Sofie

mys! :)

2009-08-02 @ 23:49:01
URL: http://sofieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0