Betapet

Alla som följer min blogg, eller känner mig vet att jag älskar betapet.se, en annan variant av alfapet. Jag anser mig själv vara rätt duktig. Den senaste tiden har jag dock inte haft mitt vanliga flyt, och många gånger har jag seriöst funderat på att kasta ut datorn från balkongen. Jag har greppat det närmsta jag kommit åt och bitit så hårt på det att jag en del gånger trott att mitt huvud ska spricka, av ren ilska! Dålig förlorare? Då våra böcker har tandavtryck och jag inte har någon hund att skylla på så får jag väl tillkännage att det mycket väl kan vara så... Imorse hände dock nåt alldeles fantastiskt! Jag loggade in på min användare och möttes av denna text:

Viktig info om serverkrasch

Betapet har haft en allvarlig serverkrasch och vi har tyvärr tvingats återställa webbsidan med en flera veckor gammal backup. Detta har fått konsekvensen att nya medlemskonton, spelstatistik, rating-förändringar, foruminlägg och allt annat som skett under perioden 14/7-19/8 gått förlorat.

Vi beklagar och ska ta lärdom av det som hänt.

/ Betapet-teamet



En datakrasch som för en gångs skull faktiskt förde med sig något gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0