Uääääk

Usssh så trött jag är när jag jobbar. Jag känner själv hur jag rent av förvandlas till ett monster. Jag måste få mer energi och ork. Om jag sätter mig framför tv:n efter att jag jobbat (vilket jag brukar göra eftersom att jag är ensam så ofta när Johan jobbar i Kiruna, så då brukar jag äta min middag framför tv:n....) är det kört! Jag somnar på en gång och sen kan jag inte sova förens klockan blir typ 12, 1 på natten! Ibland ännu senare. Så tänker jag att jag ska kliva upp tidigt och vara duktig och få mina morgonpromenader som jag brukade ta förut. Det är det skönaste som finns att börja morgonen så! Men inte ska ni tro jag har nån ork till det, så jag trycker på snooze knappen tills det är 15 minuter kvar till jag börjar så får jag springa dit istället! Och sen blir det där en ond cirkel! Så nu ska jag sätta mig ner och äta min middag och sen DIREKT ut i friska luften för att försöka bättra mig. Fast det känns som jag ska stupa under av trötthet...

Jo, Fie då. Nu svarar jag här... Det var ju det jag skrev till dig!=) Det var ett helsicke det där löshåret!! Jag fick i ärlighetens namn sitta och slita bort det! I början var jag försiktig och drog ett hårstrå åt gången och till slut så lossnade allt som satt runt den vaxklumpen. Jag ville ju inte blir hårlös eller slita så det blev kort... Men jag hade ju 100 st! Vet inte hur många du har? Jag fick panik av allt tjorv. Det tog flera dagar att sitta och pilla med ett hårstrå åt gången så till slut bara slet jag! Och jag har aldrig älskat mitt hår så mycket som efter det! Så skönt det var när det var borta!

Kommentarer
Postat av: Fie

Ja, nu vet ja ju inte om du läser min blogg. Men jag fick ju klippa bort dom iaf. Hade 150 men satte inte i alla.. Skulle nog ha lyssnat på dig från första början, men det är lätt att va efterklok. =D

2008-11-11 @ 19:56:59
URL: http://thelifeoffie.blogg.se/
Postat av: Fie

Nääe. Vad mystiskt. Har ingen aning om varför du inte kan läsa nåt mer. Det ska ju gå och läsa alla, kanske nåt tillfälligt fel?



Vi skulle fara torsdag kväll innan lucia helgen och kom hem på måndagen. Ska du inte köpa av dom av mig? Tänk att julhandla i sthlm, vad myysigt! blink blink



(btw har du ingen facebook?)

2008-11-11 @ 22:16:37
URL: http://thelifeoffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0