Städat...

Idag vaknade jag... Något försent, men det är ju inte ovanligt. kring 11, och jag som försöker vända tillbaka dygnet. Det går inte så bra det hära. Nåja, då jag insåg vad klockan var så var det bara att studsa upp ur sängen och springa över till Sofie & Nisse och städa. För Turid skulle komma till mig vid 2 tiden. Ni som nu undrar varför jag for för att städa hos dom, så var det för att Nisse sa att jag skulle få 300 spänn om jag städade åt dom idag. Haha, okej. Jag blir 300 kr rikare, men det måste ha varit jävligt skönt för dom att komma hem och så var skiten väck ;P
Sen gick jag över och fortsatte hos mig... Fast det var ju bara disk så det var rätt lugnt! Sen kom Turid förbi, och vi spelade lite betapet, eller hon hjälpte mig lite eftersom jag hade satt igång en match som jag inte hann avsluta. Jag förlorade, ovanligt va! Jag börjar tro att jag bara haft tur förut.... Sen gick vi på konsum och handlade för att göra hemma gjord pizza! Jag gjorde pizzan medans snälla Turid satte om alla mina blommor - gud så snäll du är!! TACK =) Sen kom Lotta förbi och åt med oss, det var väldans gott naturligtvis!=) Det vart skinka, champinjoner, tomater, ananas, oliver och massa ost.
Sen hyrde vi black out, och den var sådär. Gick att se, men inte super bra. Handlade om tre främlingar som fastnar i en hiss och så är en av dom seriemördare...
Nu har jag just kommit hem efter att ha varit en snabbis hos sofie som har haft spelkväll med ungarna. Vi började prata hus, och hon tycker jag och Johan ska köpa huset i Nystrand. Ni vet det där baaaaaooota stora med tre toaletter och sex! sovrum... Haha, så söt du är ;) Jag tyckte att i så fall kan jag hyra ut dom två gäst stugorna som står på gården till dom och den andra till Jonas... Så blir det typ billig hyra. Men sen insåg jag att då har jag nog dom allihopa inspringandes hos en hela tiden om det inte finns toa och kök och sånt, hahaa.... lite privacy vill man väl ha ;) Men det är ändå konstigt det här... Jag har som svårt att skiljas från dom. Och det är faktiskt skönt nu när vi alla bor nära varandra, tycker JAG. Men när dagen kommer då vi skiljs åt (det här börjar låta som en snyftarhistoria) så ska det nog gå bra ändå!=)

Till helgen ska jag till Kiruna och jag räknar ner... bara fyra dagar kvar! Jag saknar ju Johan så jag håller på att spricka. Han var hemma i drygt 24 timmar i helgen från lördag till söndag. Det är jobbigt, för när han far så känns det som att man bara hann säga hej till varandra =( Vi ska bara mysa, äta ute och gå på bio! Ta hand om varandra! Det låter väl som nåt? Visst!=)

Kommentarer
Postat av: Sofie

hehe vad söt du är! men det tycker jag med faktiskt! :) nisse brukar säga att vi borde flytta från älvsbyn om nåt år, men då säger jag att nej de vill jag inte för jag vill bo nära er! och då tycker nisse att jag är lejd och säger att det finns nånting som heter "hälsa på då och då", men det duger inte tycker jag :)

2008-07-02 @ 19:49:51
URL: http://sofieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0