Extrem trötthet.

Jag och sofie räknade igår ut att den senaste veckan har jag sovit i snitt 13 timmar per dygn... DET är sjukt. Jag visste att det var mycket eftersom att jag i princip inte har gjort annat än att sova. Men det lät verkligen extremt. Särskillt när man tänker att jag inte sover mycket under dagtid. Jag har ju varit vaken före 9 alla dagar. Idag har jag lyckats hålla mig vaken utan min powenap efter jobbet på typ 3-4 timmar, och hör och häpna, jag sitter fortfarande upp. hehe! Ser bodyguard på tv, men det är ju en av de där 1000 reklampauserna just nu. När jag var mindre var det en favorit, så jag blev glad när jag såg att den skulle gå. Och jag måste ju säga att jag fortfarande tycker om den! Oj, nu börjar det visst om igen...

Kommentarer
Postat av: Malin (kusinen)

Det där med tröttheten...kanske det e lillknodden som snuvar dig på energi? :-) Var själv så vansinnigt trött när jag väntade Emilia. Kunde gå och lägga mig direkt efter jobbet och sova till nästa morgon, lätt! Var nog inge roligt sällskap den första tiden, men efter halva tiden släppte det trötta och jag började storstäda och tokshoppa prylar istället:-)

2008-12-17 @ 15:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0