Nya sminkborstar

Det känns som att jag är en tjej som sällan unnar mig saker... kan tycka att mycket är onödigt osv. Har aldrig ägt några mängder med smink och det jag införskaffar mig själv är eyeliner och mascara. Men jag har ju fått massor med ögonskuggor och eyeliner i pulverform och rouger och grejer. Tänkte det skulle vara kul att ha något att applicera dom med, annat än tops haha;-) kanske blir roligare att experimentera och lära sig då... så jag budade hem denna söta penselväska.


Ett fynd för hela 62 kr, inte illa tyckte jag. Då är det säkert skitgrejer för inte vet jag vad man ska ha...:-) Jag är ju nybörjare. Har aldrig sminkat med annat än fingertopparna, tops och dom där små som kan följa med till ögonskugga, ni vet säkert vilka jag menar... men nu har jag nåt att testa på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0