Lördagsåk

Det var tur att min svägerska skrev och frågade om jag skulle med på ett åk idag för annars hade det då evigt säkert inte blivit av. Jag åkte i måndags men sen har det varit fullt upp med julfirande och idag var en sån där riktig soffdag. Ungarna har väl knappt fått på sig kläder ens utan mest sprungit runt i morgonrock och vi har levt till barnfilmer framför tvn ;)
Men när hon skrev kände jag ett sånt där måste och det blev 13km och dessutom pb när jag snittade 06.30/km.
Sen räkna jag ut att jag måste åka 48 km i veckan för att hinna mina 50 mil innan vasan så jag har inte ens tid att ligga på latsidan, inte en dag typ, bara fortsätta kämpa!! Dagens pass gick i alla fall väldigt bra!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är nog som snabbast om du ligger baki mina hälar och jagar! Jag känner mig jagad och du hakar på! Hehe..!

2014-12-28 @ 22:34:11
URL: http://gretaturbo.blogg.se
Postat av: Lotta

Vi är nog som snabbast om du ligger baki mina hälar och jagar! Jag känner mig jagad och du hakar på! Hehe..!

Svar: Haha ja det är verkligen så!!😉
Zara - Mamma till Isabelle och Ronja

2014-12-28 @ 22:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0