Önskelistan

Då fyller man snart 25!
Här kommer årets önskelista... 
 
En spark vill jag väldigt gärna ha. Kanske tantigt, men det struntar jag i!;)
 
Skitsnygg jacka från bubbleroom.se
 
Presentkort på nelly.com
 
Koss hörlurar som man formar efter öronen.
Money, money, money!
Vill jag ha för det har man alltid för lite av...
 
Eller varför inte suntan - tior!!;)
 
 
Och ett presentkort på Amandas Hårknut vill jag ha.
Skulle verkligen behöva fräscha upp håret!
 
Presentkort på fransförlängning, eller för att fixa naglar. Alltid kul!:)

Kommentarer
Postat av: Sandra - trebarnsmamma :)

Inte är det tantigt med spark :) jag önskade mig en för tre år sedan, perfekt när de är halkigt ute men sen måste du ju ha en Sparklåda till också ;)först för flickornas del men också förvaring när man handlar :)

Svar: Ja det låter sannerligen som det är en bra investering;)
Zara - Mamma till Isabelle och Ronja

2012-10-31 @ 22:40:51
URL: http://shandras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0