Jag har blivit moster!

Nu har hon kommit till världen, lilla Fanny!
Jag längtar så tills jag får träffa henne, vill bara snusa och hålla och mysa med dig.

Tycker tiden går sååååååå långsamt.
Men vi ska låta din mamma och pappa vila upp sig lite till;)

Tänk att du kom den dagen som jag gissade på...

Och vill ni veta nåt märkligt. Jag måste ha förstått det, utan att veta (kvinnlig intuition), för i onsdags var jag och flickorna hos Sofie och Nisse och då sa vi att vi skulle ta en tripp till stan nästa dag (alltså torsdan). Sofie ville ha nån lättknäppt body på bb som man inte behöver dra över huvudet. Jag sa att jag skulle rota igenom våra kläder på kvällen så skulle hon få det dagen efter av oss. Kring 21-tiden hade jag funnit vad jag sökte plus en dress att ha som ytterplagg nu när det blev lite kyligt.  Jag vet inte varför men direkt kände jag att jag skulle åka och lämna det, fast vi skulle träffas kanske 12 timmar senare... Jag ringde till Sofie, och frågade om hon var hemma, men dom var ute på promenad. Och TROTS att dom inte var hemma så kände jag ett så starkt behov av att få lämna det just då, så jag frågade vart dom var på promenaden och körde dit. Kände mig faktiskt väldigt lejd, men bara 7 timmar senare började ju Sofie´s värkar.
Och det sista jag sa var nåt i stil med "ifall ni åker in inatt"...

Lite fränt?

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis moster Zara! :-)

2012-06-10 @ 11:30:59
URL: http://hemmahosmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0