Grymt humör!

Idag kan man tänka sig att jag skulle ha vaknat på rätt sida, särskilt med tanke på att hela familjen sov till halv tio på morgonen. Men mitt humör har svajat som en berg och dalbana och jag har kännt mig som en gnällig, grinig 3-åring i sin värsta trots!:(
Man får skylla på pms, va???

Alla dagar kan inte vara bra dagar.
 
Men vi hade en fin stund på knalledagen, när flickorna sprang knalleloppet och fick prova gymnasternas matta och bom. Och även se deras uppvisning. Dom var helt lyriska och Bella ville direkt göra likadant själv. Det var lättare sagt än gjort hehe;)
Men försöka måste man ju!
Här är dom två utmattade damerna efter knalleloppet

Kommentarer
Postat av: Farmor

älskade underbara barn :)

2012-07-07 @ 10:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0