Gymet

Idag tog jag mig på gymet efter jobbet. Flickorna och Johan var borta så då passade jag på.
Jag har varit extremt dålig på att ta mig tid till att träna. Men nu har jag fått en nytändning, så jag ska kämpa på hade jag tänkt. Kanske kommer det bli att skriva lite mer om träning, vi får se.
Jag tycker det är svårt att få tiden att gå ihop. Man vill ju inte direkt lägga 1-2 timmar på gymet när man jobbar mellan 4-6 dagar i veckan och inte är hemma först efter 17... Jag tycker jag träffar mina flickor nog lite som det är. Man kommer hem, äter lite mat och sen ska dom sova typ... men jag fick en snilleblixt igår. Att man kanske skulle försöka ta sig dit innan jobbet istället, då sover dom ju ändå. Men det är ju det där med att ta sig upp då;P
Har iaf tänkt ta nå bilder nu när man börjar så man har att jämföra med senare.

Jag fick förfrågan om jag inte skulle ställa upp i K&F´s mästerskap i år igen (stryketävlingen jag var med i förra året). Men med tanke på att jag bara tränat på gymet tre gånger i år, och att det är typ en månad kvar så sa jag "troooor it de". Men egentligen borde jag vara det. Bara för att ha nåt att träna för. Det brukar som gå bättre då.
Vi får se.
Det kanske inte blev nåt roligt inlägg det här.
Men magrutor till sommaren, det har jag sagt att jag ska ha!;P

Kommentarer
Postat av: Lotta

Förra året började jag att träna 5 veckor innan mästerskapet, och det gick ju inte helt kasst. Snälla ställ upp!!!! Robert (på jobbet) sa att det visst är lite tjejbrist i år.. =(

2012-02-18 @ 09:25:53
URL: http://gretaturbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0