Julen 2012

Då var julen över. Vi firade den 23:e i vidsel med Johans familj, och på självaste julafton hemma i vårat hus med min familj. Tyvärr så glömde vi våran kamera hemma, så jag väntar på lite bilder. 
Flickorna var inte det minsta rädd för tomten. Dom sprang och öppnade dörren, och hade tagit fram stol till honom där han skulle sitta. Vidselstomten hade rent svårt att dela ut alla paket, för Bella surrade så mycket med honom att han inte hann läsa vad som stod på dom. Så jävla söt hon var!! "åhhh, titta tomten vad jag fick (efter vartenda paket)!! Åååhh, tomten får jag prova den här på en gång? Det där är min farmor, farfar och det är min faster, och där sitter mamma, och pappa osv. ;) Om jag hade haft det på filmkamera!! Ronja slet av pappret och båda två kramade och sa så artigt tack. Ja, det är ju bara härligt att se lyckan, eller hur!! 
 
Här spanas det efter tomten...
Bella öppnar dörren...
Och så visar dom vart tomten ska sitta
Ronja ville ut och åka denna på en gång!
 
Tack för detta år alla inblandade! 
 

Kommentarer
Postat av: Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Mysigt att se barnens glädje på jul :)

2013-01-04 @ 08:34:34
URL: http://idamli.blogg.se
Postat av: Madeleine

sv: Jag Betalade 250kr för kjolen på H&M :)

2013-06-05 @ 09:02:30
URL: http://dolliblond.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0