Skotertur

I fredags satte vi oss i skoterpulkan och begav oss mot kanis. Det var flickornas första tur, och det gick faktiskt jättebra, fastän det var lite trångt i kälken;)
Bella var helt fascinerad och tyckte om pulkan direkt! Tills vi kom till första vägkarmen vi skulle passera. Pulkan började luta lite väl så både jag och Nisse började skrika. Och då kom det. Det värsta gallskriket jag har hört. Jag hade aldrig kunnat tro att hon kunde ta i så höga toner. Vi klev ur pulkan och gick, och jag trodde inte hon skulle tordas sätta sig igen, men det var inte alls några problem:) Och nu när pulkan har stått på våran uppfart ett par dagar har hon knogat att hoppa in i den. Det är ju positivt:)
Ronja hon sov som en stock på både vägen dit och hem. Förstår inte alls hur hon kunde sova som det skumpa och guppa. Men det var nog skönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0