Kräksjuka

Den här dagen började ju inte direkt så bra. Min man ringer upp och måste ha hämtning från jobbet. Han har åkt på magsjuka!
Han är nu förpassad till nedervåningen och får inte komma upp... Jag är livrädd att flickorna åker på det. Och jag med för den delen. Finns de nå värre än å ligga och kräkas?
Vi har hållt oss borta ikväll. Varit till syster yster där våra bröder också är i veckan.

Igår var det ju fettisdag och det var väl en trevligare dag:)
Vi hann mysa litegrann här hemma innan Johan började jobba

Semla sa du?

Okej, det var ganska gott:)


Jag fick mest titta på...

Men till slut fick jag mig också något gott!


Kommentarer
Postat av: Ida - Mamma till Vilda ღ

Jomen dom är ju jättefina! Och även om jag knappast kommer att ha det på mig efter barnet är fött för att det ska känna trygghet (räknar med att det ska känna trygghet ändå, den har ju faktiskt hört min röst rätt länge också). Det är ju som sagt mest en kul grej, och kanske nått som är roligt att få ärva sen :)

2011-03-10 @ 10:34:33
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0