Djävulen har varit här

Djävulen har varit hos oss i en annan skepnad. Magsjuka.

Så här utslagen var Bella igår...

Jag ljuger inte om jag säger att hon säkert kräktes 30-40 gånger! Jag trodde aldrig det skulle sluta.

Hon grät varenda gång, och blev alldeles förstörd över att det kom på golvet, i håret, på kläderna eller leksakerna. Lika många gånger som hon kräktes, lika många gånger blev det en dusch. Och om mamman missade att torka bort nån fläck fick jag veta det. Uuuuuuush sa hon och pekade. Sött mitt i allt elände.

Nåja, idag är det bättre och spyfritt. Thank god!

Jag hoppas bara Ronja slipper. Klantiga jag slet ju av Bella haklappen första gången det kom, för då satt vi vid matbordet. Jag röck upp henne ur stolen och sprang med henne till duschen. När jag kommer ut tror ni inte Ronjas långa armar har nått haklappen då?! Där sitter hon och mumsar på storasysters rester. Och det såg då inte det minsta äckligt ut, att dömma av hennes min. NOT FRESH!

Men hon måste vara stålbäbisen för hon har då inte åkt på nåt än

*peppar peppar*

 


Kommentarer
Postat av: Sandra - Filip och Hugos mamma =)

men huvva! hon ser helt färdig ut! lilla bella..

krya på er =)

2011-03-19 @ 22:27:08
URL: http://filipsmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0