Första beundraren

Bella har fått sin första beundrare. Det började när dom berättade på dagis att det hade börjat en ny kille på avdelningen. Han var visst väldigt på Bella och skulle krama och pussa henne hela tiden. Det var hon dock inte det minsta intresserad av, och hade visst till och med blivit arg. Knuffat bort honom och skrikit nej.
Så en dag förra veckan skulle jag lämna henne och vi gick in som vanligt. Den här killen stod då och skulle ta av sig skorna men jag var väl inte så uppmärksam på allt som hände, hade ju Ronja med mig också... När jag sen skulle gå så står han och mamman kvar där och hon försöker trösta honom. Så tittar hon på mig och säger att han ville bara ge Bella en kram, men hon sprang bara in... Och så sa hon att han hade pratat om henne så mycket hemma.
När dom hade varit med dagis på en utflykt frågade jag om hon hade haft roligt. Det var första gången hon åkte buss. "jaaaaa, ja åte butt". Har du och Umud kramats då? "mmmm". Har han pussat dig då? Så tittar hon ner i backen, ler så där generat och säger "ja-a". Haha...!;)
Idag var vi till stora lekparken och då var han där. Han sprang fram till henne flera gånger och strök henne på kinden.

Fy faaaan så sött! Jag dör;P

Kommentarer
Postat av: Mli - Husägare & barnlängtan ♥

Men å så gulligt :)

2011-06-17 @ 12:16:20
URL: http://idamli.blogg.se/
Postat av: Saran - Mamma till Julian <3

haha tack :D Det syns ju verkligen inte på dig att du har fött 2 barn heller ju :P



haha så jäkla sött det där med Bellas beundrare :D <3

2011-06-17 @ 15:25:35
URL: http://saharan.blogg.no
Postat av: Smsa Låna

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 @ 03:56:58
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0