lägesrapport

Det blev ingen 5b tyvärr idag. Dom stenar vi gick till hade inte den graden. Men jag provade lite på en 6a, alldeles för svårt... Men kul att testa, särskillt när man får in nått grepp. Med tanke på att jag har ca 5 timmars klättertid i bagaget tycker jag ändå det går bra för mig:) och är bara vädret bra imorgon så ger jag mig inte först jag besegrat b:an! vi har spenderat kvällen springandes mellan tältet och brasan. Det har varit sjukt bra väder idag, och från ingenstans kom åskan, blixtrarna och regnet. Lika fort var det över, men vi hann bara göra upp en eld så fick vi springa och söka skydd igen. Så när vi satt i tältet blev det stilla och vi gick ut igen, men då kom ovädret tillbaka och så har det hållt på hela kvälen! Hoppas det är över när vi slår upp ögonen imorgon. Nu säger jag godnatt, och jag kan tala om att är goooode så trött... Bjuder på bilder när jag kommer hem, det är som omständigt när man bara har telefonenI...

Kommentarer
Postat av: Daniella

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-12 @ 16:44:01
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0