styrketräning

Idag packade vi väskorna och åkte till vidsel för att spendera helgen med svärföräldrarna (grymt fult ord by the way. Låter nästan som nåt man är arg på). När klockan slog sju följde jag min karl på det lokala gymet, som i mina ögon mest såg ut som en skrubb med avdankad gymutrustning från 80-talet. Jag behövde hjälp att få visat för mig hur alla övningar går till inför tävlingen, så johan körde ett helkroppspass med mig som heter duga! Och inte var de nå fel på "verktygen" för jag kan tala om för er att jag känner det i hela kroppen. Jag kommer mest troligt inte kunna röra mig imorgon.

Kommentarer
Postat av: Lotta

I know the feeling.. I två dagar nu!

2011-01-15 @ 21:07:37
URL: http://gretaturbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0