Sockerdetox - Dag 6

Ja, det där med mellanmål gick ju käpprätt åt h-vete.
Ikväll har jag stått och gjort biffar. Massor med biffar. För att förhindra att det inte finns nåt hemma som går fort att värma. Det är det som har varit mitt problem. Jag har inte hittat nåt i stressen som går fort att värma, och då har det blivit en filtallrik istället. Och inte är det någon räddning med mycket näringsämnen i.
Men jag blev bjuden på lunch hos Sofie och Nisse. En lövbit med broccoli och tzatsiki på kessela. Mums!:)

Imorgon är darling ledig och då kanske det blir lite struktur på hela vardagen. Jag kanske tar mig en tur till ICA för att se om jag hittar lite sockerfria födoämnen att fylla kylen med.

Bara fyra dagar kvar, känns gött kan jag tala om!

Det första jag ska äta är bröööööööd! Oh, yeaah. Med ägg och kaviar på!

Trackback
RSS 2.0